Kursy i Szkolenia

Darmowe szkolenie

Skills for Innovation

Program Skills for Innovation to globalny program firmy Intel skierowany do nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych chcących wprowadzić na swoich zajęciach elementy wykorzystujące nowoczesne technologie, rozwijające u uczniów kompetencje przyszłości. Program ma na celu pomóc uczniom wypracować sposób myślenia oraz umiejętności niezbędne w stale zmieniającym się świecie.

Odkryj program Skills for Innovation

Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Zyta Czechowska specjalni.pl

Ośrodek oferuje szerokie spektrum szkoleń prowadzonych przez nauczycieli praktyków, którzy mają nie tylko doświadczenie w zakresie edukacji, ale jako trenerzy i szkoleniowcy. Ośrodek posiada akredytację Placówek Doskonalenia Nauczycieli i prowadzi certyfikowane szkolenia kadry pedagogicznej na najwyższym poziomie. Pełna oferta dostępna jest na stronie www.nodnzytaczechowska.pl

Odkryj ofertę szkoleń

Edukacja i Biznes

Marek Grzywna oferuje szkolenia o tematyce edukacyjnej i biznesowej, idealnie dopasowane do potrzeb odbiorców. Prowadzi szkolenia stacjonarne, online oraz w formie nagrań. Pełna oferta dostępna jest na stronie www.marekgrzywna.pl.

Odkryj program Edukacja i Biznes
Darmowe szkolenie

AI for Youth

AI for Youth to globalny program firmy Intel zainicjowany w Polsce i skierowany do nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Jego celem jest przygotowanie młodzieży na nadejście rewolucji związanej ze sztuczną inteligencją. Program oferuje wyjątkową okazję dla młodych ludzi 
do uzyskania wszechstronnego zrozumienia zarówno teorii, jak i praktyki dotyczącej sztucznej inteligencji (AI).

Odkryj program AI for Youth

Strefa wiedzy

Video DELL EDU: Cyfrowa Gmina
Strefa wiedzy

Video DELL EDU: Cyfrowa Gmina

Dell Technologies jako dostawca technologii oferuje kompleksowe nowoczesne rozwiązania dla jednostek samorządowych. Czytaj dalej
Webinar w ramach cyklu PRZYSZŁOŚĆ EDUKACJI  odbył się 10 grudnia 2022 o godz. 16:00
Strefa wiedzy

Webinar w ramach cyklu PRZYSZŁOŚĆ EDUKACJI odbył się 10 grudnia 2022 o godz. 16:00

Webinar „Rozwój kreatywności i kompetencji w edukacji online”-prowadzi Zyta Czechowska, Nauczyciel Roku 2019. Czytaj dalej
Video Dell EDU: Rozwiązania Dell Technologies dla edukacji
nauczyciel

Video Dell EDU: Rozwiązania Dell Technologies dla edukacji

Zapraszamy do obejrzenia video dotyczącego nowoczesnych rozwiązań od Dell Technologies skierowanych na rynek edukacyjny. Czytaj dalej
1 2 3

Podcast Edu 360

Kompleksowy system rozwiązań dla edukacji – program EDU 360 i laptop dla nauczyciela

Kompleksowy system rozwiązań dla edukacji – program EDU 360 i laptop dla nauczyciela

Zachęcamy do obejrzenia rozmowy Anety Kruk-Biskup oraz Konrada Wierzchowskiego poświęconej ofercie edukacyjnej Dell Technologies, dostępnej w ramach dofinansowania zakupu na laptopa dla nauczyciela. 
Posłuchaj

Ambasadorzy edukacyjni

Zyta Czechowska

Nauczycielka Roku 2019. Współautorka książki “Jak nie zgubić dziecka w sieci?”. Właścicielka i dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli- Zyta Czechowska specjalni.pl. Absolwentka UAM w Poznaniu, na kierunku pedagogika specjalna, od 27 lat terapeuta i nauczyciel w szkole specjalnej. Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ SPEcjalna edukacja cyfrowa” i autorka wielu branżowych publikacji. Laureatka ogólnopolskich konkursów edukacyjnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi blog edukacyjny www.specjalni.pl.

Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Trenerka Cyfrowego Dialogu i programu #SuperKoderzy w zakresie programowania i TIK. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Trenerka Umiejętności Społecznych. W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcze. Trenerka Asów Internetu i Fundacji Szkoły z Klasą. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. Jest czynną Ambasadorką programu eTwinning i Genially Polska. Ambasadorka Dell Technologies, Ei System, Członkini Rady Programowej Fundacji Orange.

Marek Grzywna

Nauczyciel informatyki oraz biologii, wykładowca akademicki i na studiach MBA, dyrektor szkoły, trener edukacyjny i biznesowy oraz autor innowacyjnych programów zajęć. Został zwycięzcą dwóch prestiżowych nagród edukacyjnych – Global Principal Award 2022 dla najlepszych dyrektorów na świecie oraz Global Edu Leader 2021. W 2021 roku otrzymał globalną nagrodę w kategorii Global AI Shapers, dla nauczycieli sztucznej inteligencji. W roku 2022 został wyróżniony w konkursie Nauczyciel Roku. Marek Grzywna jest absolwentem studiów MBA. Dzięki zdobytym umiejętnościom i doświadczeniu, zaczął prowadzić szkolenia i zajęcia dla nauczycieli, gdzie dzieli się swoją wiedzą z przyszłymi liderami biznesu. Jako trener specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zespołem oraz komunikacją. Uważa, że podstawą dobrego zarządzania jest umiejętność budowania relacji między ludźmi.

W swojej pracy stawia na wartości takie jak empatia, zrozumienie oraz rozwój osobisty i zawodowy. Dzięki temu jego szkolenia są nie tylko skuteczne, ale również angażujące i inspirujące. Jako trener edukacyjny, prowadzi szkolenia dla nauczycieli z zakresu innowacyjnych metod nauczania, wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji oraz rozwijania kompetencji społecznych u uczniów. Jest pomysłodawcą i współorganizatorem Ogólnopolskiego Projektu Emp@tyczna Klasa, którego celem jest promowanie empatii i wzmacnianie relacji między uczniami. Jako coach programu Intel AI4Youth, pomaga młodym ludziom rozwijać swoje umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

Barbara Dubiecka-Kruk

Nauczycielka matematyki, ekspertka oświatowa, autorka i współautorka: programów nauczania, podręczników do matematyki i publikacji metodycznych, programów rozwojowych i szkoleń, diagnoz i próbnych arkuszy egzaminacyjnych 
z matematyki; trenerka edukacyjna i edukatorka. Zafascynowana edukacyjnymi możliwościami wykorzystania gry Minecraft. Autorka bloga oMatmo.pl, pomysłodawczyni projektu oGRAJmatmę – Laboratoria przyszłości z Minecraft (oGRAJmatme.pl), Microsoft Innovative Educator Fellow, Minecraft Global Training Partner.

Iwona Pietrzak-Płachta

Nauczycielka Roku 2022. Twórczyni „Wypożyczalni Skrzydeł” – biblioteki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego 
w Pliszczynie – wyjątkowej przestrzeni, jednej z najpiękniejszych szkolnych bibliotek w Polsce.

Propagatorka i trenerka budowania marki i identyfikacji wizualnej bibliotek szkolnych. Ze swoją biblioteką uhonorowana 
w 2022 r. nagrodą im. Janusza Korczaka, za stworzenie wyjątkowej biblioteki i centrum szkolnego życia oraz wdrażanie korczakowskich idei. Wyróżniona nagrodą Lubelskiego Kuratora Oświaty oraz nagrodą Wójta Gminy Wólka. Wielokrotna laureatka konkursu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich „Mistrz Promocji Czytelnictwa”. Nominowana przez Kapitułę Redakcji „Kuriera Lubelskiego ” do tytułu Osobowość Roku 2022 w kategorii „Polityka, samorządność i społeczność lokalna”. Członkini społeczności Superbelfrzy RP i Kapituły Nagrody im. Janusza Korczaka. Odznaczona Kariatydą czytelnictwa – tytułem przyznawanym, przez Fundację Powszechnego Czytania, osobom i instytucjom w szczególny sposób zaangażowanym w upowszechnianie czytelnictwa.

Autorka książki: „Wypożyczalnia skrzydeł. Opowieść o magii czytania”.

Dzieli się swoimi pomysłami na propagowanie czytelnictwa, prowadzenie wyjątkowej szkolnej biblioteki, tworzenie miejsc uczniowskiego dobrostanu i zagospodarowanie przestrzeni szkolnej, podczas konferencji i szkoleń w całej Polsce.

Iwona Łyczkowska

Nauczycielka matematyki i fizyki. Wicedyrektorka szkoły podstawowej. Współpracuje z Fundacją IT Girls rozwijając m.in. projekt Bajki Zaktualizowane. Uczestniczka projektów i programów edukacyjnych. Ambasadorka programu Skills For Innovation, platformy Wakelet, Wiosny Edukacji. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert (MIEE) 2024, Ose Hero, Game Changer Quizizz, AI Certified Educator Magic School.

Od maja 2022 r. trener programu Intel SFI, który stał się ważnym źródłem inspiracji w pracy z dziećmi. Dzięki SFI proces nauczania i uczenia się staje się bogatszy a włączenie technologii pozwala na wejście w nowy poziom budowania relacji interpersonalnych. Odkryte zamiłowanie do technologii wykorzystuje w tworzeniu materiałów, scenariuszy zajęć, konkursów, inspiracji dla nauczycieli oraz w kształtowaniu nowej, rzeczywistości szkolnej, otwartej na potrzeby współczesnej młodzieży.

Jako nauczycielka stara się być wszechstronna, dbając o interdyscyplinarny charakter zajęć. Technologie stara się wplatać w realizację każdego przedmiotu. W pracy kieruje się zasadą budowania przyjaznej przestrzeni, w której uczniowie będą dobrze się czuli. „Szkoła powinna być miejscem, w którym przede wszystkim zostaną zauważone potrzeby ucznia oraz odkryte jego pasje i talenty a zdobywanie wiedzy stanie się naturalną konsekwencją dziecięcej ciekawości w poznawaniu świata”.

Ambasadorzy technologiczni

Tomasz Pęciak

Product Manager w firmie Aktin. Jest nie tylko fanem nowoczesnych technologii i edukacji STEAM, ale także pasjonatem eksploracji ich możliwości w praktyce. W swoim życiu prywatnym wolne chwile spędza latając dronami oraz zgłębiając tajniki świata sztucznej inteligencji. Jest przekonany, że nowoczesne technologie, takie jak robotyka, druk 3D czy wirtualna rzeczywistość, mają ogromny potencjał w kontekście edukacyjnym. Jako prelegent, przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie innym, inspirując ich do połączenia różnych dziedzin w ramach jednych zajęć. Jego zajęcia integrują druk 3D, VR i robotykę, co pozwala uczniom na praktyczne zastosowanie nowych technologii w twórczy sposób.

Piotr Mrokwa

Product Manager w firmie Aktin. Człowiek kochający informatykę i nowe technologie. Pokazuje zalety wykorzystania robotyki i sztucznej inteligencji podczas zajęć w szkołach. Szerzy wizję szkoły przyszłości. Swoją pasją do robotyki i programowania zaraża nauczycieli w całej Polsce. Wierzy w to, że polscy uczniowie to młodzi innowatorzy, którym wystarczy w prosty sposób pokazać możliwości nowych technologii, aby w przyszłości zmieniali świat na lepsze. Specjalista w dziedzinie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, a także szeroko pojętego STEAM. Jest ekspertem z zakresu obsługi i zastosowania okularów ClassVR oraz wykorzystania wirtualnej rzeczywistości w nauczaniu wieloprzedmiotowym. Uczestnik wielu konferencji edukacyjnych, prelegent. Prowadzi warsztaty z wykorzystania robotyki oraz okularów VR podczas zajęć w polskich szkołach.

Marta Szłapka

Product Manager marki vCloudPoint w firmie PRODATA.  Od dekady zawodowo związana z technologiami informacyjnymi. Przez 9 lat pracowała na stanowisku specjalistki IT ds. edukacji, koordynowała wiele wdrożeń oraz  projektów zarówno w szkołach jak i w Jednostkach Samorządu Terytorialnego.  Prowadzi prezentacje i warsztaty z zakresu technologii terminalowej dla partnerów biznesowych, a także nauczycieli, dyrektorów szkół oraz samorządowców. Za priorytet stawia sobie indywidualne podejście do klienta i popularyzację zalet nowoczesnych technologii dla edukacji. Dowiedz się więcej o vCloudPoint na oraz LinkedIn.

Grażyna Michalska

Ambasadorka marki MODI w firmie PRODATA, dyplomowana nauczycielka matematyki oraz informatyki, administratorka szkolnej pracowni komputerowej. Jest absolwentką wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Rok po ukończeniu studiów o specjalizacji nauczycielskiej rozpoczęła pracę w Zespole Szkól w Bieganowie na stanowisku nauczyciela matematyki. Administratorka szkolnej pracowni komputerowej i nauczycielka informatyki. Otwarta na nowe technologie. Poszukuje sposobów na dotarcie do ucznia, chętnie sięga po ciekawe aplikacje, gry dydaktyczne, projekty edukacyjne, konkursy. Nie wyobraża sobie pracy nauczyciela bez komputera, monitora interaktywnego. Odnajduje się w różnorodnych projektach i nie boi się wyzwań, a wyznaczone cele konsekwentnie realizuje. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwiązań do nauki programowania MODI, podczas których przekazuje praktyczne wskazówki i podpowiada, jak ciekawie przekazać wiedzę z wykorzystaniem narzędzi STEAM. Dowiedz się więcej na MODI oraz Facebook.

Paweł Komar

Product Manager marki Promethean w firmie PRODATA. Z zaangażowaniem wdraża interaktywne rozwiązania dla edukacji. Jest związany z branżą edtech od ponad 16 lat. Jako manager marki odpowiada za dostępność produktów, politykę cenową i politykę sprzedaży rozwiązań Promethean. Udziela wsparcia technicznego firmom partnerskim. Reprezentuje firmę PRODATA na konferencjach, prelekcjach, warsztatach, szkoleniach dla klientów branży edukacyjnej, gdzie jako pasjonat nowych technologii i audio wideo chętnie dzieli się wiedzą ze słuchaczami.

Materiały do pobrania

Poznaj Program EDU 360

Dowiedz się więcej